Assalamualaikum dan selamat tengah hari (time aku menaip ni tgh hari) buat kawan2 yg dh lama x dgr cerita.. aku pun dh lama x update blog.. bukan ape... faktor kekangan masa.. ye lah..dulu kat kampus hari2 ade internet sampai x boleh nk buat kerja lain ( salah aku jugak lalai)..

Seronok juga hidup kat rumah ni dekat dgn family..walapun hati ni rindu nk jumpa kawan2..pada kawan2.. semoga sihat selalu.. terus terang aku x dapat nk update sgt n contact kawan2 sgt.. tapi aku x pernah lupa pada kawan2 seangkatan.. kalau ade rezeki aku akan kembali ke sana :-) wasalam.

p/s: day without smoking : 7 days:



This entry was posted on 8:04 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Komen:

    Aizat Si Lipan said...

    aku juga merinduimu..boleh x aku nk jual moto ko sbg tanda ksh syg kita..wakaka!!

  1. ... on January 6, 2010 at 11:42 PM  
  2. @n9e7o said...

    buat jer yang terbaik...
    x kisah ko balik atau x, yang penting ko happy...
    nak cakap aku rindu kat ko, x la sangat sebab moto ko jadi pengubat rindu... klau aku rindu, aku sepak terajang moto ko di bawah..hahahaha..:P

  3. ... on January 11, 2010 at 1:40 AM